• banner 4

Tecnulugia cù u muru di cortina di vetru fotovoltaicu

U fabricatore italianu Solarday hà lanciatu un pannellu PERC monocristallino integratu di vetru vetru, dispunibule in rossu, verde, oru è grisgiu. U so efficienza di cunversione di u putere hè 17,98%, è u so coefficient di temperatura hè -0,39% / gradi Celsius.
Solarday, un fabricatore di moduli solari italianu, hà lanciatu un pannellu fotovoltaicu integratu di vetru di vetru cù una efficienza di cunversione di energia di 17,98%.
"U modulu hè dispunibule in diverse culori, da u rossu brique à u verde, l'oru è u grisgiu, è hè attualmente pruduciutu in a nostra centrale di 200 MW in Nozze di Vestone, in a pruvincia di Brescia in u nordu di l'Italia", hà dettu un portavoce di a cumpagnia pv magazine. .
U novu modulu PERC di cristallo unicu hè dispunibule in trè versioni cù putenzi nominali di 290, 300 è 350 W. U più grande pruduttu usa un disignu di 72 core, misura 979 x 1,002 x 40 mm, è pesa 22 kg. L'altri dui prudutti sò cuncepitu cù 60 nuclei è sò più chjuchi in grandezza, pisendu rispettivamente 20 è 19 kg.
Tutti i moduli ponu operà à una tensione di u sistema di 1,500 V, cù un coefficient di temperatura di putenza di -0,39% / gradi Celsius. A tensione di u circuitu apertu hè 39,96 ~ 47,95 V, u currente di cortu circuitu hè 9,40 ~ 9,46 A, 25 anni di garanzia di rendiment è 20. -Garantia di u pruduttu di l'annu sò furnite. U grossu di u vetru frontale hè di 3,2 mm è a temperatura di u funziunamentu hè - 40 à 85 gradi Celsius.
"Attualmente usemu cellule solari da M2 à M10 è parechji numeri di busbars", continuò u portavoce. L'obiettivu iniziale di a cumpagnia era di culurisce e cellule solari direttamente, ma dopu hà sceltu di culore di vetru. "Finu à avà, hè più prezzu, è cun questu. soluzione, i clienti ponu sceglie trà diversi culori RAL per ottene l'integrazione necessaria ".
In cunfrontu cù i moduli tradiziunali per a stallazione di u tettu, u prezzu di i novi prudutti furniti da Solarday pò ghjunghje sin'à u 40%. "Ma BIPV deve esse capitu cum'è u costu di cambià i materiali di custruzzione tradiziunali per i muri di cortina fotovoltaici persunalizati o moduli fotovoltaici di culore ". portavoce aghjunse "Se cunsideremu chì BIPV pò salvà u costu di i materiali di custruzzione classica è aghjunghje vantaghji di generazione di energia cù una estetica d'alta qualità, allora questu ùn hè micca caru".
I principali clienti di a cumpagnia sò i distributori di prudutti fotovoltaici chì volenu pussede prudutti di l'UE o moduli di culore ". I paesi scandinavi, Germania è Svizzera sò sempre più esigenti pannelli di culore ", disse. quartieri storici è cità vechje ".


Tempu di Postu: Dec-28-2021