• banner 4

U nostru missaghju riguardanti Covid-19

Per prevene u virus, a nostra sucietà segue strettamente i regulamenti pertinenti in diverse regioni, aghjusta u pianu di travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, disinfetta i nostri uffizii è strutture, è migliurà a nostra interazzione famigliali, installazione, è accede à e pulitiche sanitarie in cunfurmità cù l'epidemie globale. esigenze di prevenzione è cuntrollu.Diffuse l'infurmazioni currette è incuraghjenu u persunale per piglià precauzioni di salvezza persunale.

 

A sicurità di u nostru persunale è di i siti di custruzzione hèstrettamentemonitoratu.Priuritàmu a sicurità è a sicurità di i nostri clienti.I nostri impiegati facenu cuntrolli di a temperatura di u corpu trè volte à ghjornu (una prima di u travagliu è duie volte durante u travagliu) è ancu teste regulare di l'acidu nucleicu per assicurà a sicurità di a prucedura di stallazione.Avemu ancu datu l'installatori cù maschere N95 è guanti di lattice.L'appuntamentu di a stallazione è a prucedura tutale ponu esse determinate secondu u vostru schedariu. Se avete qualchì dubbiu o dubbiu, chjamateci (+86) 0760-8998-3260 / (+86)0760-8998-3259 o compie u nostru furmulariu di cuntattu, è vi vultaremu più tardi.

 

Cundizioni supplementari

 

Per piacè cuntattateci u più prestu pussibule se un membru di a vostra famiglia hè statu espostu o mostra sintomi;monitoreremu rapidamente a situazione, o vi aiuteremu in diverse manere, è faremu aghjustamenti à a prucedura di stallazione per guarantisce a sicurità di i residenti è di u persunale.Vi aiuteremu in ogni modu chì pudemu postu chì simu tutti in questu inseme.Trattemu i nostri clienti cum'è una famiglia, è stemu inseme in tuttu stu periodu di prova.

 

Ci sustenemu l'altri in stu periodu di tempu.Sì avete qualchissia dumande o preoccupazioni, per piacè chjamateci (+86) 0760-8998-3260 / (+86)0760-8998-3259 o compie u nostru furmulariu di cuntattu, è vi torneremu più tardi.


Tempu di Postu: Dec-15-2021