• banner 4

Mur de rideau en verre à structure en aluminium vernis à poudre et PVDF

Mur de rideau en verre à structure en aluminium vernis à poudre et PVDF

L'architettura muderna hè in continua evoluzione è esse aghjurnata.U putenziale di vetru hè unu di i mutori chjave di sta evoluzione.
A luce naturale hè sempre più utilizata da l'architetti per riempie l'edificazioni, dendu una sensazione più ligera è ligà cù l'ambienti riflettendu u mondu esternu nantu à u muru esternu. U muru di cortina di vetru diventa rapidamente unu di i più impurtanti.caratteristichedi zone residenziali muderni, centri commerciali, è prughjetti di custruzzione.
U vetru pò esse un quadru inconspicuous chì cumplementarii àutri cumpunenti architetturale, o pò esse impiegatu cum'è una facciata illuminata cintrali. Ci sò sfarenti tippi di cortina, cum'è i muri di cortina di vetru supportati da Puntu, i muri di cortina d'aluminiu unificati, i muri di finestra Full Glass. bastone curtain wall è cusì on.Our cumpagnia hè principarmenti furnisce u Unitized curtain wall.It hà u sistema di sigillatura di canali Doppiu adattà à a struttura principale di i bisogni di spustamentu più grande .It pò assicurà l'edifiziu hà eccellente performance.What curtain wall. chì u muru curtain unitized adopta "principiu isobaric" tandu u funziunamentu waterproof hè bonu.
Cù più di 10 anni di sapè fà, Deshion hè à u compitu di creà novi cunchiglie di vetru strutturale per strutture muderne, mantenendu i so aspetti architettonici distintivi.I principali architetti è imprese di design affidanu à Deshion di dà vita à i so pinsamenti, indipendentemente da ostaculi o prublemi. 画板 1画板 4画板 9


Tempu di Postu: Dec-28-2021